Door uw aankopen te valideren, wordt het bedrag van uw bestelling van u afgeschreven
Onder voorbehoud
Totaal (incl. BTW)
0,00 €
Code
- €
Korting
- €
Totaal te betalen (incl. BTW)
0,00 €
Deze Algemene Verkoopsvoorwaarden (hierna de "AV") worden aangeboden door HOORTRADE, een vereenvoudigde naamloze vennootschap met een kapitaal van 7.500 euro, ingeschreven in het handelsregister van Lyon onder het nummer 878 143 601 en waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te 83/85 boulevard du parc de l'Artillerie in LYON (69007) (hierna "HOORTRADE").
Via haar website beschikbaar op de URL's www.cazeboo.fr/ - www.cazeboo.be/ - www.cazeboo.it/ - www.cazeboo.es/ - www.cazeboo.de/ - www.cazeboo.nl/ - www.cazeboo.pl/ - www.cazeboo.lu/ - www.cazeboo.pt/ - www.cazeboo.at/ - www.cazeboo.ie/ - www.cazeboo.dk/ - www.cazeboo.fi/ - www.cazeboo.se/ - www.cazeboo.co.uk/ - www.cazeboo.cz/ - www.cazeboo.gr/ - www.cazeboo.hr/ - www.cazeboo.hu/ - www.cazeboo.lt/ - www.cazeboo.lv/ - www.cazeboo.ro/ - www.cazeboo.si/ - www.cazeboo.sk/, biedt HOORTRADE de verkoop aan van producten voor binnen- en buiteninstallatie (hierna de "Producten"), aan elke koper, natuurlijke persoon, die handelt voor doeleinden die niet binnen de reikwijdte van zijn beroepsactiviteit vallen en gedomicilieerd zijn op Frans grondgebied of in een lidstaat van de Europese Unie (hierna de "Klant").
Elke Klant erkent dat hij op een leesbare en begrijpelijke manier op de hoogte is geweest van deze AV en van alle informatie die nodig is voor de uitvoering van deze AV, in overeenstemming met de artikelen L.111-1 tot L.111-8 en L.221-5 van de Code de la Consommation, voorafgaand aan het sluiten van een contract met HOORTRADE.
1.1 Deze algemene voorwaarden zijn, zonder beperking of voorbehoud, van toepassing op elke bestelling van Producten die door de Klant op de Site worden geplaatst.
1.2 Het doel van deze AV is om de voorwaarden voor het bestellen van Producten op de Site te definiëren, evenals de respectieve rechten en plichten van elk van de partijen in het kader van de levering van de Producten.
1.3 Tenzij schriftelijk anders is overeengekomen tussen de partijen, hebben deze AV voorrang op eventuele andersluidende clausules die voortvloeien uit algemene voorwaarden die eerder op de Site zijn opgesteld en gepubliceerd. Zij zijn van toepassing met uitsluiting van elke andere overeenkomst.
1.4 Deze algemene voorwaarden worden beschouwd als een integraal en essentieel onderdeel van de overeenkomst die tussen HOORTRADE en elk van haar klanten wordt gesloten. Ze zijn te allen tijde toegankelijk op de Site.
1.5 Deze algemene voorwaarden worden systematisch aan de klant meegedeeld bij de validatie van zijn bestelling, wat de volledige en onvoorwaardelijke aanvaarding van deze algemene voorwaarden impliceert. Deze aanvaarding bestaat uit het aanvinken van het overeenkomstige vakje dat voor dit doel is voorzien. Het aanvinken van dit vakje wordt geacht dezelfde waarde te hebben als een handgeschreven handtekening van de Klant.
1.6 HOORTRADE behoudt zich het recht voor om deze AV te allen tijde te wijzigen en/of aan te passen. In dit geval is alleen de versie die van kracht is op de dag van de bestelling op de Site geldig van toepassing op de Klant.
1.7 Het feit dat HOORTRADE op een bepaald moment geen gebruik maakt van een van de bepalingen van deze AV, kan niet worden geïnterpreteerd als een afstand van het recht om deze op een later tijdstip in te roepen.
1.8 HOORTRADE nodigt iedere Cliënt uit om deze Algemene Voorwaarden zorgvuldig te lezen, af te drukken en/of op te slaan op een duurzame drager, alvorens een bestelling van Producten op de Site te plaatsen.
2.1 Het aanmaken en/of aanhouden van een persoonlijk klantaccount is een noodzakelijke en verplichte voorwaarde om een bestelling van Producten op de Site te valideren.
2.2 De Klant kan zijn/haar persoonlijke account aanmaken:
Vanaf het eerste bezoek aan de Site of op enig ander moment tijdens een volgend bezoek aan de Site, vanaf het tabblad dat voor dit doel is voorzien en toegankelijk is op alle pagina's van de Site.
Bij het plaatsen van een bestelling op de Site, na het kiezen van de Producten die ze willen bestellen en het valideren van hun "Winkelwagentje".
2.3 Om een persoonlijk account aan te maken, moet de Klant alle vereiste informatie over hem/haar invullen, met dien verstande dat het onvolledig aanmaken van een account niet kan worden gevalideerd. De door de Klant gekozen login kan niet worden gewijzigd. In geval van een fout moet de Klant een account opnieuw aanmaken, met dien verstande dat het niet mogelijk is om gegevens van het ene account naar het andere account over te dragen.
2.4 In geen geval kan HOORTRADE aansprakelijk worden gesteld voor een fout van de Klant in zijn e-mail die leidt tot het niet ontvangen van communicatie van HOORTRADE met betrekking tot het volgen van zijn bestelling.
3.1 Alle bestellingen van Producten worden online gedaan via de Site. HOORTRADE streeft ernaar om zo nauwkeurig mogelijke visuals en beschrijvingen voor de producten te bieden. Aangezien deze afbeeldingen en illustratieve teksten echter niet contractueel zijn, kan de klant in dit verband geen aansprakelijkheid van HOORTRADE inroepen. Kleine verschillen in kleur, grootte of textuur tussen het geleverde product en de weergave ervan op de site kunnen bestaan en vormen geen reden voor klacht, terugbetaling of compensatie, zolang dergelijke verschillen geen invloed hebben op het normale gebruik van het product.
3.2 De Klant verbindt zich ertoe om, alvorens een bestelling te plaatsen, de montage-instructies van het betreffende Product die op de Site toegankelijk zijn, aandachtig te lezen. Deze verklaring is het enige gezaghebbende document met betrekking tot de afmetingen en technische specificaties van de Producten.
3.3 HOORTRADE accepteert geen bestellingen van op maat gemaakte producten die niet op de Site worden gepresenteerd.
3.4 Mits dit uitdrukkelijk door HOORTRADE op de Site wordt voorgesteld, kan de Opdrachtgever:
Pre-order een product dat niet op voorraad is en momenteel wordt aangevuld.
Bestel een product op voorraad. In deze twee gevallen moet de Klant het volledige bedrag van de bestelling op de Site betalen op het moment van zijn bestelling of pre-order.
In deze twee gevallen moet de Klant het volledige bedrag van de bestelling op de Site betalen op het moment van zijn bestelling of pre-order.
3.5 De Klant kiest rechtstreeks op de Site het (de) Product(en) die hij wenst te bestellen en kan op elk moment naar de pagina "Mijn winkelmandje" gaan om de geselecteerde Producten te bekijken en te valideren om zijn bestelling te plaatsen.
3.6 De Klant moet in ieder geval inloggen op zijn persoonlijke account, indien hij dit niet vooraf heeft gedaan, of, bij gebreke daarvan, een account aanmaken om zijn bestelling op de Site te plaatsen. In het kader van de afronding van hun bestelling moeten zij aanvullende informatie verstrekken over hun telefoonnummer om het maken van afspraken voor de levering van hun Producten te vergemakkelijken, evenals het leverings- en factuuradres van hun bestelling. In dit verband kan de Klant de levering van de bestelde Producten niet eisen in een ander land dan het land waarin hij zijn persoonlijke account heeft aangemaakt. Bepaalde steden of gemeenten zijn uitgesloten van levering (zie Bijlage 2 van deze AV). In ieder geval moeten alle bestellingen naar behoren worden uitgevoerd en moeten ze deze informatie bevatten die strikt noodzakelijk is voor de bestelling. De Opdrachtgever is verantwoordelijk voor de waarheidsgetrouwheid, juistheid en relevantie van de verstrekte gegevens. HOORTRADE kan dus niet verantwoordelijk worden gesteld in geval van vertraging in de levering als gevolg van een onjuist of onvolledig afleveradres.
3.7 De Klant kan wijzigingen, correcties en aanvullingen aanbrengen of zelfs zijn bestelling annuleren, totdat deze is gevalideerd op de overzichtspagina van de bestelling, vóór de betaling.
3.8 Alvorens de bestelling te valideren, dient de Klant deze AV te lezen en deze in hun geheel en zonder voorbehoud te aanvaarden.
3.9 Na validatie van de bestelling en de leveringsinformatie moet de Klant de betaalmethode voor zijn bestelling kiezen in de daarvoor bestemde ruimte, de eventuele kortingscode die hij heeft toevoegen en vervolgens de betaling valideren.
3.10 De overeenkomst komt definitief tot stand tussen HOORTRADE en de Opdrachtgever zodra de opdrachtbevestiging door de Opdrachtgever is ontvangen. Deze orderbevestiging bevat deze algemene voorwaarden in PDF-formaat. De definitieve bestelling kan door de Klant niet geheel of gedeeltelijk worden geannuleerd, behalve door gebruik te maken van het herroepingsrecht voorzien in artikel 7. Bijgevolg moet de klant in geval van een fout in de bestelling of een duplicaat contact opnemen met HOORTRADE, die de intrekking van de bestelling vóór levering mogelijk kan maken. In een dergelijk geval zijn de in lid 7 genoemde herroepingskosten verschuldigd door de Klant.
3.11 Elk verzoek met betrekking tot een bestelling moet aan HOORTRADE worden gericht via het daarvoor bestemde contactformulier op de Site, dat toegankelijk is via de persoonlijke account van de Klant.
4.1 De toegang tot de Site en de presentatie van de Producten is gratis. Alleen de bestelling van een of meer Producten is onderhevig aan betaling door deze laatste.
4.2 De toepasselijke prijzen zijn de prijzen die gelden op de dag van de bestelling op de Site door de Klant.
4.3 De prijzen van de Producten en eventuele extra kosten in verband met de bestelling worden op duidelijke en begrijpelijke wijze vermeld op het overzicht van de bestelling. Alvorens de bestelling te plaatsen, is de Klant verplicht dit overzicht te bevestigen.
4.4 Door zijn bestelling te valideren, erkent en aanvaardt de Klant de prijs die op het moment van aankoop voor het Product als definitief en definitief is aangegeven. Elke latere wijziging van de prijzen op de Site, naar boven of naar beneden, heeft geen invloed op bestellingen die al zijn gevalideerd. Er wordt geen verzoek tot terugbetaling geaccepteerd in het geval van een nieuwe, lagere of hogere prijs voor de Producten op de Site. De klant is verplicht de prijs te betalen die op het moment van de bestelling is gevalideerd.
4.5 Prijzen worden in rekening gebracht op basis van de tarieven die gelden op het moment van de bestelling. Een factuur met een overzicht van alle door de Klant bestelde Producten en hun respectieve kosten wordt systematisch naar de Klant gestuurd.
4.6 De Klant betaalt de prijs van zijn bestelling, rechtstreeks op de Site, volgens de methode en betalingsoptie die hij heeft gekozen bij het plaatsen van zijn bestelling, in overeenstemming met de procedure die voor dit doel is voorzien. Afhankelijk van het land waar de klant woont, worden door HOORTRADE verschillende betaalmethoden aan de klant aangeboden:
In geval van betaling van een bestelling of een pre-order met CB/Mastercard/Visa/PayPal/ SOFORT / GIROPAY / BANCONTACT / IDEAL / PRZELEWY24 / EPS / FINTECTURE wordt de klant gedebiteerd bij het plaatsen van de bestelling of pre-order.
In geval van betaling van een bestelling of pre-order met de betalingsoplossing in 3 of 4 termijnen met een creditcard, een dienst die wordt aangeboden door ALMA (Alma SAS), gevestigd te 176 Avenue Charles de Gaulle 92200 Neuilly-sur-Seine en ingeschreven in het handels- en vennootschapsregister van Nanterre onder nummer 839 100 575, wordt de klant onmiddellijk gedebiteerd voor de eerste maandelijkse betaling wanneer de bestelling of pre-order wordt geplaatst. Afhankelijk van de gekozen oplossing worden de maandelijkse betalingen elke maand afgeschreven, op de verjaardag van de ondertekening van het verkoopcontract, tot de volledige terugbetaling die is vastgesteld op het moment van validatie van de bestelling. HOORTRADE treedt op geen enkele wijze op als kredietverstrekker in de zin van artikel L.311-1 van de Consumentenwet. Elke weigering van Alma om een bestelling te crediteren, kan leiden tot annulering van de bestelling. Elke beëindiging van de algemene voorwaarden die de klant en HOORTRADE binden, heeft de beëindiging van de algemene voorwaarden of de kredietovereenkomst tussen Alma en de klant tot gevolg. Betaling in drie/vier termijnen is mogelijk via onze partner Alma. De veiligheid van betalingen wordt gewaarborgd door ALMA en haar dienstverleners. Alle betalingen worden beschermd door 3D Secure. Aankoopbedrag: Alleen aankopen tussen € 50 en € 4000 komen in aanmerking voor betaling met Alma Kosten: Door in meerdere termijnen te betalen met Alma, betaalt de Klant de wettelijke beheerskosten die worden aangegeven op het moment van het plaatsen van de bestelling. Alma is verantwoordelijk voor telebetalingen en geeft een elektronisch certificaat af dat zal dienen als bewijs van het bedrag en de datum van de transactie in overeenstemming met de bepalingen van de artikelen 1316 en volgende van het Burgerlijk Wetboek.
Het bedrag wordt gedeeltelijk betaald door een lening verstrekt door Alma SAS, een betalingsinstelling en financieringsmaatschappij erkend door de ACPR onder nummer 17408 - IPC-code. In overeenstemming met artikel L.312-50 van het Wetboek van Consumentenrecht wordt de koper in geval van betaling in meerdere termijnen, met inbegrip van de betaling van een waarborg, een ontvangstbewijs op papier of een andere duurzame drager die gelijkwaardig is aan een ontvangstbewijs en dat de volledige weergave van de volgende bepalingen bevat (artikelen L. 312-52, L. 312-53 en L. 341-10 van het Wetboek van consumentenrecht): Artikel L312-52: De overeenkomst voor de verkoop of de levering van diensten wordt van rechtswege ontbonden, zonder schadevergoeding: 1° Indien de kredietgever de verkoper niet binnen zeven dagen na de aanvaarding van de kredietovereenkomst door de kredietnemer op de hoogte heeft gebracht van de toekenning van het krediet; 2° Of indien de kredietnemer zijn herroepingsrecht heeft uitgeoefend binnen de termijn voorzien in artikel L. 312-19. Wanneer de kredietnemer echter op uitdrukkelijk verzoek verzoekt om de onmiddellijke levering of levering van de goederen of de verrichting van diensten, leidt de uitoefening van het herroepingsrecht van de kredietovereenkomst niet automatisch tot de beëindiging van de overeenkomst voor de verkoop of de verrichting van diensten, tenzij deze overeenkomst plaatsvindt binnen drie dagen na de aanvaarding van de kredietovereenkomst door de kredietnemer. De overeenkomst wordt niet ontbonden indien de koper vóór het verstrijken van de in dit artikel genoemde termijnen contant betaalt. Artikel L. 312-53: In geval van ontbinding van de verkoopovereenkomst of de levering van diensten voorzien in artikel L. 312-52, zal de verkoper of dienstverlener op eenvoudig verzoek elk bedrag terugbetalen dat de koper vóór de prijs zou hebben betaald. Artikel L. 341-10: In geval van ontbinding van de koopovereenkomst of de verrichting van diensten zoals bedoeld in artikel L. 312-53, vanaf de achtste dag na het verzoek tot terugbetaling van een door de koper vooruitbetaald bedrag, is dit bedrag van rechtswege rente verschuldigd tegen de wettelijke rente verhoogd met de helft.
4.7 De klant wordt ervan op de hoogte gebracht dat HOORTRADE voor elke betaling gebruik maakt van een beveiligd betalingssysteem dat wordt beheerd door de geautoriseerde betalingsproviders CHECKOUT en PayPal.
4.8 Gebreke aan betaling op de vervaldag leidt van rechtswege tot opschorting of ongeldigheid van de bestelling van de Opdrachtgever zonder voorafgaande ingebrekestelling van rechtswege en van rechtswege, onverminderd de overige rechtsgang.
4.9 Speciale aanbiedingen en promotiecodes (hierna "Aanbiedingen") zijn tijdelijke voordelen die aan Klanten worden aangeboden om hen in staat te stellen te profiteren van kortingen of extra voordelen bij de aankoop van producten of diensten. Deze Aanbiedingen die op de Site worden gepresenteerd, zijn geldig zolang ze zichtbaar zijn. De gebruiksvoorwaarden, geldigheid en waarde van de Aanbiedingen variëren. Voor vragen met betrekking tot het gebruik van de Aanbiedingen kan de Cliënt contact opnemen met HOORTRADE via het contactformulier op haar website.
Gebruik van aanbiedingen
4.10 Aanbiedingen zijn slechts één keer geldig per bestelling en gelden voor alle in aanmerking komende producten. Om het aanbod op het moment van aankoop te valideren, moet de klant voldoen aan de voorwaarden die nodig zijn om het aanbod van toepassing te laten zijn: minimumprijs, geselecteerd artikel, aantal artikelen, geldigheidsdatum, enz.
Cumulatieve aanbiedingen
4.11 Tenzij anders vermeld, kunnen Aanbiedingen niet worden gecombineerd met andere Aanbiedingen.
Intrekking en terugbetaling
4.12 De validatie en betaling van de bestelling impliceert de volledige en onvoorwaardelijke aanvaarding van de prijs door de Klant. De Klant kan in geen geval een terugbetaling van zijn bestelling vragen als de Klant de bestelling valideert zonder dat er rekening is gehouden met het Aanbod.
4.13 In geval van herroeping van een aankoop die met een Aanbieding is gedaan, wordt bij de terugbetaling alleen rekening gehouden met het daadwerkelijk door de klant betaalde bedrag, na toepassing van de Aanbieding. De aanbieding die op het moment van de bestelling wordt gebruikt, is niet herbruikbaar en wordt na gebruik als verlopen beschouwd.
Wijziging en annulering van aanbiedingen
4.14 HOORTRADE behoudt zich het recht voor om een Aanbod te allen tijde zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen of te annuleren. Wijzigingen in een aanbieding zijn niet van toepassing op bestellingen die al vóór de wijziging zijn geplaatst.
5.1 De op de Site bestelde Producten worden geleverd met alle bijbehorende gebruiks- en installatie-instructies. Deze documenten kunnen op verzoek ook aan de Klant worden toegezonden. De Klant wordt ervan op de hoogte gebracht dat in het geval van een bestelling van een Product dat in meerdere pakketten wordt geleverd, de bijbehorende instructies slechts in één van de geleverde pakketten worden ingevoegd.
5.2 De Klant wordt ervan op de hoogte gesteld dat de Producten worden geleverd via een daartoe gemachtigde vervoerder. Levering is gratis.
5.3 Tenzij anders vermeld op de Site tijdens het bestelproces of in de beschrijving van de bestelde Producten (in het bijzonder in het geval van een reservering of pre-order van een Product), verbindt HOORTRADE zich ertoe de genoemde Producten binnen 3 tot 5 werkdagen na de bevestiging van de bestelling te verzenden, op voorwaarde dat er geen anomalie optreedt tijdens de bestelling (onjuist adres, dubbele bestelling, contact opnemen via het contactformulier, enz.) De op de Site aangekondigde levertijden zijn in overeenstemming met de praktijken van onze erkende vervoerders en kunnen worden verlengd in geval van een ongewone afwijking tijdens de levering (afwezigheid van een klant, verkeerd adres, uitzonderlijke omstandigheden, enz.). In ieder geval zullen de bestelde Producten, met uitzondering van pre-orders, worden geleverd binnen een termijn van maximaal dertig (30) dagen vanaf het sluiten van het contract met de Klant. Pre-orders zorgen ervoor dat de klant de voorraad goederen tijdens het transport reserveert. De Klant erkent dat, in geval van een pre-order, de levertijd zal worden verlengd. Levertijden zijn uitgedrukt in werkdagen en worden uitsluitend ter informatie gegeven. Elke levering binnen deze periode van dertig (30) dagen, met uitzondering van pre-orders, vormt geen reden voor een claim, verzoek om terugbetaling of compensatie.
5.4 Levering vindt plaats op het door de Klant aangegeven adres. HOORTRADE heeft niet de mogelijkheid om het adres te wijzigen na de validatie van de bestelling. Elke afwezigheid van de Klant tijdens de leveringsafspraak die met de vervoerder is overeengekomen, ook in geval van een fout in het leveringsadres en/of moeilijkheden om de Klant te bereiken, staat gelijk aan een weigering van de Klant om de Producten in ontvangst te nemen. In een dergelijk geval is HOORTRADE gerechtigd om de extra kosten die verband houden met de noodzaak om een nieuwe levering van het (de) Product(en) te verrichten, waarvan de Opdrachtgever vooraf op de hoogte is gesteld, geheel of gedeeltelijk aan de Opdrachtgever in rekening te brengen
5.5 In het geval dat de Afnemer het (de) bestelde Product(en) niet ontvangt, zonder dat er sprake is van een aan HOORTRADE toe te rekenen fout, behoudt HOORTRADE zich het recht voor om de Afnemer kosten in rekening te brengen voor het opnieuw proberen te bezorgen of retourneren, berekend volgens het retourkostenschema zoals bepaald in artikel 7.7.
5.6 Bij aflevering dient de Klant ervoor te zorgen dat het aantal afgeleverde pakketten en de staat ervan onmiddellijk worden gecontroleerd. De Klant kan een pakket weigeren op het moment van levering als hij een anomalie opmerkt met betrekking tot de levering (schade, beschadigde of geopende verpakking, gebroken of beschadigde Producten, enz.). In het geval dat een pakket ontbreekt bij de levering, moet de Klant dit aangeven op de leveringsbon, met vermelding van de referentie van het ontbrekende pakket, en de andere pakketten in bezit nemen. De Opdrachtgever beschikt dan over een termijn van drie (3) dagen om deze schade aan de vervoerder te bevestigen, en HOORTRADE hiervan op de hoogte te brengen, per aangetekende brief met ontvangstbevestiging. Anders kan de vervoerder niet aansprakelijk worden gesteld. Indien het (de) door de Klant bestelde Product(en) beschadigd of beschadigd zijn tijdens het transport naar de overeengekomen plaats van levering of bij afwezigheid van een of meer pakketten, moet de Klant op het moment van de levering verplicht elk nuttig, nauwkeurig en gerechtvaardigd voorbehoud formuleren op de leveringsbon die hem door de vervoerder wordt voorgelegd. Deze bezwaren moeten op een duidelijke en gedetailleerde manier worden geformuleerd (vermelding van de ontbrekende of beschadigde verpakkingen en het betreffende aantal van de geleverde pakketten, beschrijving van het ondervonden probleem en de daaruit voortvloeiende schade). Algemene formuleringen, zoals "onder voorbehoud van opening" of "onder voorbehoud van verificatie of inventarisatie van het pakket" vormen geen precieze en gemotiveerde voorbehouden zoals verwacht door HOORTRADE en hebben geen waarde.
5.7 De Opdrachtgever wordt naar behoren geïnformeerd dat noch de vervoerder, noch HOORTRADE aansprakelijk is voor de ontvangst van pakketten door een door de Opdrachtgever gemachtigde persoon die de levering zonder voorbehoud aanvaardt. HOORTRADE moet in ieder geval zo snel mogelijk op de hoogte worden gebracht van een dergelijke situatie, zodat zij contact kan opnemen met de betrokken vervoerder en kan bepalen welk gevolg aan de geleverde bestelling moet worden gegeven. Als zodanig wordt de klant gevraagd om de ondervonden problemen te documenteren (foto, opmerkingen op de leveringsbon) om de verwerking van retourzendingen met de vervoerder te vergemakkelijken. Bij gebreke van enig voorbehoud op het ogenblik van de levering, erkent de Klant dat hij de Producten heeft ontvangen in overeenstemming met zijn bestelling en in ogenschijnlijk goede staat, onverminderd het feit dat de Klant zich later beroept op de toepasselijke wettelijke garanties, onder voorbehoud van de vervulling van de vereiste voorwaarden.
5.8 Indien het pakket van de Opdrachtgever wordt geretourneerd aan HOORTRADE vanwege een afwijking of schade, zal HOORTRADE na ontvangst van het geretourneerde pakket contact opnemen met de Opdrachtgever om te vragen of er gevolg kan worden gegeven aan zijn bestelling. Indien de Klant het pakket per ongeluk heeft geweigerd, kan hij verzoeken om terugzending door de kosten van de nieuwe zending vooraf te betalen. Deze kosten zullen ook betaald moeten worden voor bestellingen waarvan de verzendkosten gratis waren op het moment van de bestelling.
5.9 Elke vertraging in de levering ten opzichte van de datum of termijn die aan de Klant is meegedeeld op het moment van de bestelling of, bij gebreke van een datum of deadline op het moment van de bestelling, meer dan dertig (30) dagen vanaf het sluiten van de overeenkomst, kan leiden tot de annulering van de verkoop op initiatief van de Klant, op schriftelijk verzoek van de Klant per aangetekende brief met ontvangstbevestiging, indien hij, na HOORTRADE opdracht te hebben gegeven de levering uit te voeren, hieraan niet heeft voldaan. De Klant zal dan alle betaalde bedragen terugbetaald krijgen, uiterlijk binnen veertien (14) dagen na de datum waarop het contract is beëindigd. Deze clausule is niet van toepassing als de vertraging in de levering te wijten is aan een geval van overmacht.
Na levering van zijn bestelling en vóór elk verzoek om de dienst na verkoop van HOORTRADE, moet de klant ervoor zorgen dat hij alle onderdelen in de geleverde pakketten heeft gecontroleerd binnen een termijn van maximaal veertien (14) kalenderdagen. Deze volledige verificatie is noodzakelijk om het meervoudige beroep op de dienst na verkoop van HOORTRADE te beperken en HOORTRADE in staat te stellen in één keer en zo snel mogelijk te reageren op de verzoek(en) van de Klant. Anders kunnen de reactietijden van HOORTRADE worden verlengd.
7.1 De Cliënt beschikt over een termijn van veertien (14) volle dagen vanaf ontvangst van de Producten om zijn herroepingsrecht bij HOORTRADE uit te oefenen, onder de geldende wettelijke voorwaarden zoals vermeld in de Consumentenwet, zonder dat hij daarvoor enige reden hoeft op te geven of enige boete hoeft te betalen, anders dan de retourkosten genoemd in artikel 7.7.
Indien de Klant zijn herroepingsrecht wenst uit te oefenen op Producten die zijn gekocht in het kader van een gebundelde promotieaanbieding, opgevat als de toekenning van een voordeel (gratis, prijsvermindering) op een of meer Producten onder de voorwaarde dat een Hoofdproduct wordt gekocht, kan hij dit recht alleen uitoefenen met inachtneming van de volgende voorwaarden:
Aanbieding met gratis levering van een secundair product:
In geval van herroeping van alle Producten waaruit het aanbod bestaat, wordt de Klant terugbetaald voor de volledige werkelijk betaalde prijs;
In het geval van een herroeping die alleen betrekking heeft op het Hoofdproduct, is de Klant verplicht om (i) het aangeboden Secundaire Product terug te sturen of (ii) de eenheidswaarde van het Secundaire Product te betalen vóór de aanvraag;
In geval van herroeping die uitsluitend betrekking heeft op het Secundaire Product, erkent de Klant dat hij geen terugbetaling verschuldigd is, aangezien dit Product gratis is verstrekt.
Prijsreductie aanbieding (korting) van een secundair product:
In geval van herroeping van alle Producten waaruit het aanbod bestaat, wordt de Klant terugbetaald voor de volledige werkelijk betaalde prijs;
In geval van herroeping die uitsluitend betrekking heeft op één van de Producten waaruit het aanbod bestaat, wordt de Klant alleen terugbetaald voor de prijs die daadwerkelijk voor het betreffende Product is betaald.
7.2 Indien de Klant van plan is gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, moet hij HOORTRADE vóór het verstrijken van de bovengenoemde termijn op de hoogte stellen van zijn beslissing om de door de zending gesloten overeenkomst te herroepen:
Met het formulier dat bij deze AV is gevoegd, in Bijlage 1 en verzonden per post met ontvangstbevestiging, of via het contactformulier dat beschikbaar is in de klantenzone van de Site.
Elke andere expliciete, ondubbelzinnige verklaring die de bereidheid tot herroeping uitdrukt (bv. een aangetekende brief met ontvangstbevestiging).
7.3 De Opdrachtgever dient in ieder geval een ondubbelzinnige en ondubbelzinnige wens tot herroeping kenbaar te maken.
7.4 Wanneer HOORTRADE het naar behoren ingevulde herroepingsformulier heeft ontvangen, stuurt zij de Klant onverwijld een ontvangstbevestiging van de herroeping op een duurzame gegevensdrager, naar het e-mailadres dat de Klant heeft opgegeven bij het plaatsen van de order.
7.5 Retournering van een Product door de Opdrachtgever aan HOORTRADE na ontvangst van de ontvangstbevestiging en/of een schriftelijke bevestiging van HOORTRADE met vermelding van de plaats/locatie waarnaar dit Product dient te worden geretourneerd, wordt door HOOTRADE geweigerd en teruggezonden naar de afzender.
7.6 De Afnemer is in ieder geval verplicht de Producten onverwijld en uiterlijk binnen veertien (14) dagen na de mededeling van zijn beslissing tot herroeping aan HOORTRADE of een andere door HOORTRADE aangewezen persoon te retourneren. In ieder geval moet de Klant het (de) betreffende Product(en) aan HOORTRADE terugsturen in een verpakking die voldoende geschikt is om hun bescherming tijdens het transport te garanderen en aanvaardbaar is vanuit het oogpunt van de vervoerder, en in de staat waarin ze zijn ontvangen, samen met de verzonden instructies en/of eventuele accessoires en/of elk ander document dat oorspronkelijk is verstrekt.
7.7 Het staat de Cliënt vrij om de Producten op eigen gelegenheid en op eigen kosten aan HOORTRADE te retourneren, mits vooraf aan de bovengenoemde herroepingsformaliteiten is voldaan. Echter, en gezien de aard van de Producten, biedt HOORTRADE de Cliënt een service voor het retourneren van de Producten vanwege het volume en/of het gewicht ervan. De kosten voor het retourneren van de Producten variëren afhankelijk van het gewicht van het pakket en het land dat wordt vermeld in het afleveradres van de bestelling (zie onderstaande table).
ZONE 1: Frankrijk
ZONE 2: Duitsland, Verenigd Koninkrijk, België, Nederland, Luxemburg
ZONE 3: Italië, Spanje, Polen, Oostenrijk, Portugal, Tsjechië
ZONE 4: Denemarken, Ierland, Kroatië, Hongarije, Litouwen, Letland, Slovenië, Slowakije
ZONE 5: Finland, Zweden, Griekenland, Roemenië
VERZENDKOSTEN RETOUR PER PAKKET INCL. BTW (ZONE 1) | RETURN VERZENDKOSTEN PER PAKKET INCL. BTW (ZONE 2) | VERZENDKOSTEN RETOUR PER PAKKET INCL. BTW (ZONE 3) <>RETOUR VERZENDKOSTEN PER PAKKET INCL. BTW (ZONE 4) | VERZENDKOSTEN RETOUR PER PAKKET INCL. BTW (ZONE 5) | ||
---|---|---|---|---|---|
< 1 | 9 € | 10 € | 11 € | 12 € | 13 € |
1 | 23 € | 32 € | 34 € | 38 € | 41 € |
2 | 23 € | 33 € | 35 € | 39 € | 42 € |
3 | 24 € | 33 € | 35 € | 39 € | 42 € |
4 | 24 € | 33 € | 35 € | 39 € | 42 € |
5 | 24 € | 34 € | 36 € | 40 € | 43 € |
6 | 24 € | 34 € | 36 € | 40 € | 43 € |
7 | 25 € | 34 € | 36 € | 40 € | 43 € |
8 | 25 € | 35 € | 37 € | 41 € | 44 € |
9 | 25 € | 35 € | 37 € | 41 € | 44 € |
10 | 25 € | 35 € | 37 € | 41 € | 44 € |
11 | 26 € | 36 € | 38 € | 42 € | 45 € |
12 | 26 € | 36 € | 38 € | 42 € | 45 € |
13 | 26 € | 36 € | 38 € | 42 € | 45 € |
14 | 26 € | 37 € | 39 € | 43 € | 46 € |
15 | 26 € | 37 € | 39 € | 43 € | 46 € |
16 | 27 € | 37 € | 39 € | 43 € | 46 € |
17 | 27 € | 38 € | 40 € | 44 € | 47 € |
18 | 27 € | 38 € | 40 € | 44 € | 47 € |
19 | 27 € | 38 € | 40 € | 44 € | 47 € |
20 | 27 € | 38 € | 40 € | 44 € | 47 € |
21 | 27 € | 38 € | 40 € | 44 € | 47 € |
22 | 27 € | 38 € | 40 € | 44 € | 47 € |
23 | 27 € | 39 € | 41 € | 45 € | 48 € |
24 | 27 € | 39 € | 41 € | 45 € | 48 € |
25 | 27 € | 39 € | 41 € | 45 € | 48 € |
26 | 27 € | 40 € | 42 € | 46 € | 49 € |
27 | 28 € | 40 € | 42 € | 46 € | 49 € |
28 | 28 € | 40 € | 42 € | 46 € | 49 € |
29 | 28 € | 41 € | 43 € | 47 € | 50 € |
30 | 28 € | 41 € | 43 € | 47 € | 50 € |
Elke nuttige verificatie wordt in ieder geval door HOORTRADE uitgevoerd na ontvangst van de Producten. Om ervoor te zorgen dat HOORTRADE de nodige controles kan uitvoeren en zijn herroepingsverzoek in optimale omstandigheden kan beheren, raadt HOORTRADE de klant ten zeerste aan om hem vóór verzending een foto van het geretourneerde product of de geretourneerde producten en de pakketten te sturen. HOORTRADE vraagt de Klant om de labels voor uitgaand transport van de Pakketten te verwijderen.
In overeenstemming met het wettelijk kader van het herroepingsrecht behoudt HOORTRADE zich het recht voor om de Klant aansprakelijk te stellen in geval van waardevermindering van de Producten als gevolg van andere manipulaties dan die welke nodig zijn om de aard, de kenmerken en de goede werking van deze Producten vast te stellen. Wanneer een dergelijke waardevermindering wordt vastgesteld bij de retournering van de Producten, kan HOORTRADE, van geval tot geval, de waardevermindering van het Product rechtvaardigen op basis van de terugbetaling door de Klant in overeenstemming met de gebrekkige manipulaties waarvoor deze laatste verantwoordelijk is.
7.8 In het geval dat de Cliënt gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, zal het volledige door de Cliënt betaalde bedrag door HOORTRADE onverwijld aan de Cliënt worden terugbetaald binnen veertien (14) dagen vanaf de datum waarop HOORTRADE op de hoogte is gesteld van de beslissing van de Cliënt om zich terug te trekken. De bijbehorende retourkosten worden in mindering gebracht op het terugbetaalde bedrag. Deze terugbetaling kan worden uitgesteld totdat de Producten zijn opgehaald of totdat de Consument-klant een bewijs van verzending van deze Producten heeft geleverd met een foto van het Product en het pakket, afhankelijk van wat zich het eerst voordoet. De terugbetaling zal gebeuren met hetzelfde betaalmiddel als dat gebruikt is bij het plaatsen van de bestelling, tenzij de Klant uitdrukkelijk instemt met het gebruik van een ander betaalmiddel en op voorwaarde dat de terugbetaling geen kosten met zich meebrengt voor de Klant.
Wettelijke garanties
"De consument heeft een termijn van twee jaar vanaf de levering van de goederen om de uitvoering van de wettelijke conformiteitsgarantie te verkrijgen in geval van het verschijnen van een gebrek aan overeenstemming. Gedurende deze periode hoeft de consument alleen het bestaan van het gebrek aan overeenstemming aan te tonen en niet de datum waarop het zich heeft voorgedaan.
Indien de overeenkomst voor de verkoop van de goederen voorziet in de levering van digitale inhoud of een digitale dienst op continue basis gedurende een periode van meer dan twee jaar, is de wettelijke garantie van toepassing op die digitale inhoud of digitale dienst gedurende de gehele periode van levering. Gedurende die periode hoeft de consument alleen het bestaan van het gebrek aan overeenstemming met betrekking tot de digitale inhoud of dienst aan te tonen, en niet de datum waarop deze is verschenen.
De wettelijke conformiteitsgarantie houdt een verplichting in voor de professional, indien van toepassing, om alle updates te verstrekken die nodig zijn om de conformiteit van het onroerend goed te behouden.
De wettelijke conformiteitsgarantie geeft de consument het recht om de goederen binnen dertig dagen na zijn aanvraag kosteloos en zonder grote overlast voor hem te herstellen of te vervangen.
Als het product wordt gerepareerd in het kader van de wettelijke conformiteitsgarantie, geniet de consument van een verlenging van de initiële garantie met zes maanden.
Als de consument de reparatie van de goederen vraagt, maar de verkoper de vervanging oplegt, wordt de wettelijke conformiteitsgarantie verlengd voor een periode van twee jaar vanaf de datum van vervanging van de goederen.
De consument kan een vermindering van de aankoopprijs verkrijgen door de goederen te behouden of de overeenkomst te ontbinden door een volledige terugbetaling tegen teruggave van de goederen, indien: 1° de handelaar weigert de goederen te herstellen of te vervangen; 2° De herstelling of vervanging van het onroerend goed gebeurt na een termijn van dertig dagen; 3° de herstelling of vervanging van de goederen een groot ongemak veroorzaakt voor de consument, met name wanneer de consument definitief de kosten draagt voor de terugname of verwijdering van de niet-conforme goederen, of wanneer hij de kosten draagt voor de installatie of vervanging van de herstelde of vervangen goederen; 4° De non-conformiteit van het onroerend goed blijft bestaan ondanks de vergeefse poging van de verkoper om het in overeenstemming te brengen.
De consument heeft ook recht op een vermindering van de prijs van de goederen of op ontbinding van de overeenkomst wanneer het gebrek aan overeenstemming zo ernstig is dat het de onmiddellijke verlaging van de prijs of de ontbinding van de overeenkomst rechtvaardigt. De consument is dan niet verplicht om vooraf om reparatie of vervanging van de goederen te vragen.
De consument heeft niet het recht om de verkoop te annuleren als het gebrek aan overeenstemming gering is. Elke periode van immobilisatie van het onroerend goed met het oog op reparatie of vervanging schorst de garantie die nog liep tot de levering van het opgeknapte artikel. "De hierboven genoemde rechten vloeien voort uit de toepassing van de artikelen L. 217-1 tot L. 217-32 van het Wetboek van Consumentenrecht.
De verkoper die de uitvoering van de wettelijke conformiteitsgarantie te kwader trouw belemmert, loopt een civielrechtelijke boete op van maximaal 300.000 euro, die kan worden verhoogd tot 10% van de gemiddelde jaaromzet (artikel L. 241-5 van het consumentenwetboek).
De consument geniet ook van de wettelijke garantie tegen verborgen gebreken overeenkomstig de artikelen 1641 tot 1649 van het Burgerlijk Wetboek, voor een periode van twee jaar vanaf de ontdekking van het gebrek. Deze garantie geeft de houder recht op een prijsvermindering als het artikel wordt bewaard of op een volledige terugbetaling bij retournering van het artikel.
8.1 Alle Producten die op de Site worden aangekocht, genieten van de volgende wettelijke garanties, voorzien door het Burgerlijk Wetboek en het Wetboek van Consumentenrecht.
8.2 De Klant is er echter naar behoren van op de hoogte gebracht dat elke wijziging, versnijding of aanpassing van een of meer onderdelen van de geleverde Producten de toepassing van de bijbehorende wettelijke garanties, zoals hieronder gedefinieerd, verhindert.
8.3 Volgens de artikelen L.217-3 en volgende van het Wetboek van Consumentenrecht "levert de verkoper goederen die in overeenstemming zijn met de overeenkomst en de criteria van artikel L.217-5" en "is hij aansprakelijk voor elk gebrek aan overeenstemming dat bestaat op het moment van levering van de goederen in de zin van artikel L. 216-1, die zich binnen twee jaar na de levering voordoen". De verkoper "is gedurende dezelfde perioden ook aansprakelijk voor elk gebrek aan overeenstemming dat het gevolg is van de verpakking, de montagehandleiding of de installatie, wanneer dit hem in de overeenkomst in rekening is gebracht of onder zijn verantwoordelijkheid is uitgevoerd, of wanneer de onjuiste installatie, uitgevoerd door de consument zoals bepaald in de overeenkomst, te wijten is aan lacunes of fouten in de installatie-instructies die door de verkoper zijn verstrekt". De conformiteitsgarantie kan worden uitgeoefend als er een gebrek zou bestaan op de dag van inbezitneming van het Product.
8.4. Volgens de bepalingen van artikel L.217-4 van de Code de la consommation wordt een Product geacht in overeenstemming te zijn met de overeenkomst:
"1° Het stemt overeen met de beschrijving, het type, de hoeveelheid en de kwaliteit, met name wat betreft de functionaliteit, de compatibiliteit, de interoperabiliteit of elk ander kenmerk dat in het contract is voorzien;
2° het geschikt is voor elk bijzonder gebruik dat door de consument wordt gewenst, dat ten laatste bij het sluiten van de overeenkomst ter kennis van de verkoper wordt gebracht en dat door deze laatste wordt aanvaard;
3° Het wordt geleverd met alle accessoires en installatie-instructies, te leveren in overeenstemming met het contract;
4° Het wordt bijgewerkt in overeenstemming met het contract. ».
Bovendien wordt een product als conform beschouwd als het voldoet aan de criteria van artikel L.217-5 van de consumentenwet:
"1° Het is geschikt voor het gebruik dat gewoonlijk van goederen van hetzelfde type wordt verwacht, in voorkomend geval rekening houdend met de bepalingen van het Unierecht en het nationale recht, alsook met alle technische normen of, bij gebreke daarvan, met de specifieke gedragscodes die op de betrokken sector van toepassing zijn
2° in voorkomend geval beschikt hij over de kwaliteiten die de verkoper vóór het sluiten van de overeenkomst aan de consument heeft voorgesteld in de vorm van een monster of model;
3° In voorkomend geval worden de daarin opgenomen digitale elementen verstrekt in overeenstemming met de meest recente versie die beschikbaar is op het moment van het sluiten van de overeenkomst, tenzij de partijen anders overeenkomen;
4° In voorkomend geval wordt het geleverd met alle toebehoren, met inbegrip van de verpakking, en de installatie-instructies die de consument rechtmatig mag verwachten;
5° in voorkomend geval wordt het voorzien van de updates die de consument rechtmatig mag verwachten, overeenkomstig de bepalingen van artikel L. 217-19;
6° Het stemt overeen met de kwantiteit, de kwaliteit en andere kenmerken, met name op het gebied van duurzaamheid, functionaliteit, compatibiliteit en veiligheid, die de consument mag verwachten van goederen van hetzelfde type, rekening houdend met de aard van het goed en met de openbare verklaringen van de verkoper, van elke persoon die stroomopwaarts in de transactieketen staat, of door een persoon die namens hen optreedt, onder meer in reclame of op de etikettering. ».
8.5. Gebrek aan overeenstemming van nieuwe goederen dat zich voordoet binnen vierentwintig (24) maanden na de levering van de goederen, wordt, behoudens bewijs van het tegendeel, vermoed te bestaan op het tijdstip van de levering, tenzij dit vermoeden onverenigbaar is met de aard van de goederen of het ingeroepen gebrek.
8.6 In overeenstemming met artikel L.217-7 van de Code de la consommation is dit vermoeden echter niet van toepassing indien het "onverenigbaar is met de aard van het [Product] of met het vermeende gebrek aan overeenstemming". In dit verband kan HOORTRADE het betwiste Product analyseren om te bepalen of het vastgestelde gebrek al dan niet bestond op de dag van levering van het Product aan de Klant. Na de wettelijke termijn is het echter aan de Klant om te bewijzen dat het gebrek bestond op het moment van inbezitneming van het Product.
8.7. Om HOORTRADE in staat te stellen het vermoeden van overeenstemming te weerleggen, moet elk verzoek tot vervanging of reparatie van niet-conforme producten onder de wettelijke conformiteitsgarantie vergezeld gaan van foto's om de verwerking van het verzoek te vergemakkelijken en HOORTRADE in staat te stellen de nodige vaststellingen te doen.
8.8 In overeenstemming met artikel L.217-8 van de consumentenwet: "In geval van gebrek aan overeenstemming heeft de consument het recht om de goederen in overeenstemming te brengen door herstelling of vervanging, of, bij gebreke daarvan, op prijsvermindering of op ontbinding van de overeenkomst." Artikel L217-12 van het Wetboek van Consumentenrecht bepaalt echter dat "de verkoper niet mag handelen volgens de keuze van de consument indien de gevraagde naleving onmogelijk is of onevenredige kosten met zich meebrengt met betrekking tot, met name: 1° De waarde van het goed bij gebrek aan overeenstemming; 2° de omvang van het gebrek aan overeenstemming; en 3° de mogelijkheid om voor de andere keuze te kiezen zonder grote ongemakken voor de consument. De verkoper kan weigeren het goed in overeenstemming te brengen indien dit onmogelijk is of onevenredige kosten met zich meebrengt, met name met betrekking tot 1° en 2°". ». HOORTRADE verbindt zich ertoe de Klant voorrang te geven bij de vervanging van niet-conforme onderdelen van het Product. De vervanging van het product zal worden beschouwd als een eerste redmiddel in geval van duidelijke onmogelijkheid om te voldoen door de goederen te repareren.
8.9. De Opdrachtgever kan geen vermindering van de aankoopprijs van het Product of de annulering van de verkoop tegen terugbetaling van de prijs vragen wanneer de nakoming plaatsvindt na een termijn van dertig (30) dagen na het verzoek van de Opdrachtgever, indien de overschrijding van deze termijn te wijten is aan de Opdrachtgever, met name omdat hij niet heeft gereageerd op de verzoeken van HOORTRADE om zijn verzoek te verwerken.
8.10. Volgens de bepalingen van artikel L.217-3 van het Franse consumentenwetboek geldt de verjaringstermijn van de artikelen 2224 en volgende van het Franse burgerlijk wetboek.
8.11 De wettelijke conformiteitsgarantie geldt onafhankelijk van een eventuele commerciële garantie.
Wettelijke garantie tegen verborgen gebreken
8.12 Volgens de artikelen 1641 tot 1649 van het Burgerlijk Wetboek kan de Klant de uitoefening van de garantie tegen verborgen gebreken vragen indien de gepresenteerde gebreken zich niet voordeden op het moment van de aankoop, dateren van vóór de aankoop en voldoende ernstig zijn (het gebrek moet het Product ofwel ongeschikt maken voor het gebruik waarvoor het is bestemd, ofwel dit gebruik verminderen in een zodanige mate dat de Koper het Product niet zou hebben gekocht of het op dat moment niet zou hebben gekocht). prijs als hij van het gebrek had geweten).
8.13 Klachten of verzoeken tot terugbetaling van een niet-conform product moeten per post of via het daarvoor bestemde contactformulier worden ingediend dat toegankelijk is op de Site vanuit de klantenzone. De Klant zal het bedrag van zijn bestelling terugbetaald krijgen met hetzelfde betaalmiddel als dat waarmee hij de oorspronkelijke transactie heeft verricht. De kosten van de terugbetalingsprocedure (in het bijzonder de kosten voor het terugzenden van het betreffende Product) blijven voor rekening van HOORTRADE.
8.14 In het geval van ontdekking van een verborgen gebrek streeft HOORTRADE ernaar om, in de mate van het mogelijke, voorrang te geven aan de vervanging van het defecte onderdeel of Product om een snelle en efficiënte oplossing van het probleem te garanderen. Niettemin behoudt de klant, in overeenstemming met artikel 1644 van het Burgerlijk Wetboek, het recht om te kiezen voor de annulering van de verkoop, of een vermindering van de prijs, afhankelijk van zijn voorkeur.
8.15 In overeenstemming met artikel 1648 lid 1 van het Burgerlijk Wetboek wordt de Klant ervan op de hoogte gebracht dat "de vordering die voortvloeit uit de verbodsgebreken door de koper moet worden ingesteld binnen twee jaar na de ontdekking van het gebrek".
Garantie op motorreparatie
8.16 Naast de wettelijke conformiteitsgarantie biedt HOORTRADE de Klant een commerciële garantie voor de reparatie van de mechanische elementen van de draaipoort en de motoriseringen van de schuifpoort (hierna de "Apparatuur").
8.17 Elk verzoek tot uitvoering van deze garantie zal leiden tot een diagnose van de Apparatuur door HOORTRADE. De behandeling van het verzoek van de Klant is afhankelijk van de volgende situaties:
8.17.1. In geval van een onmogelijke reparatie zal HOORTRADE het Product vervangen door een identiek of gelijkwaardig product.
8.17.2. Indien de aanvraag tot herstelling wordt ingediend binnen de periode van vierentwintig (24) maanden die wordt gedekt door de wettelijke conformiteitsgarantie, zal HOORTRADE de Apparatuur kosteloos herstellen voor de Klant, tenzij deze ervoor kiest om te kiezen voor de vervanging van het Product in overeenstemming met de keuze die is gemaakt onder de wettelijke conformiteitsgarantie onder de voorwaarden van artikel 8.5 van deze AV. Elke reparatie die binnen deze termijn wordt uitgevoerd, leidt tot een verlenging van de wettelijke conformiteitsgarantie met zes (6) maanden, in overeenstemming met artikel L.217-3 van de consumentenwet.
8.17.3. Indien de reparatieaanvraag wordt ingediend na de periode van vierentwintig (24) maanden die wordt gedekt door de wettelijke conformiteitsgarantie, zal HOORTRADE de reparatie van de Apparatuur factureren op basis van een vooraf door de Klant gevalideerde offerte.
8.18 HOORTRADE verplicht zich zorg te dragen voor het herstel van de Apparatuur. HOORTRADE verbindt zich er ook toe de gerepareerde Apparatuur terug te sturen naar de Klant, zonder extra kosten voor deze laatste.
8.19 Deze commerciële garantie dekt geen schade als gevolg van verkeerd gebruik, verwaarlozing, het niet opvolgen van installatie-, gebruiks- en onderhoudsinstructies, wijziging of reparatie van het product door een externe leverancier.
9.1 Elk van de partijen is aansprakelijk voor de gevolgen die voortvloeien uit haar fouten, fouten of nalatigheden en die directe schade veroorzaken voor de andere partij.
Verantwoordelijkheid van de klant
• 9.2 De Producten zijn ontworpen om te worden geïnstalleerd en gebruikt bij normaal gebruik en onderhoud. In geval van schade aan het Product door extreme weersomstandigheden (storm, hagel, overstromingen, harde wind, enz.), kan HOORTRADE niet verantwoordelijk worden gesteld voor de reparatie of vervanging van deze Producten. Schade als gevolg van extreme weersomstandigheden of onvoorziene gebeurtenissen buiten de controle van HOORTRADE, is uitsluitend de verantwoordelijkheid van de Klant. Schade veroorzaakt door slecht weer kan worden gedekt door de door de Klant afgesloten woningverzekering. De klant wordt geadviseerd om bij zijn verzekeraar na te gaan of zijn woningverzekering dekking biedt voor dergelijke schade. De Klant moet zich tot zijn woningverzekering wenden voor elke vergoeding met betrekking tot schade veroorzaakt door extreme weersomstandigheden.
9.3 In overeenstemming met artikel L216-2 van de Consumentenwet gaat elk risico van verlies of beschadiging van het Product over op de consument op het moment dat hij of zij het fysiek in bezit heeft gekregen. Als zodanig valt schade veroorzaakt door vandalisme na de levering van het Product onder de exclusieve verantwoordelijkheid van de Klant. Dergelijke schade kan worden gedekt door de door de Klant afgesloten woningverzekering. De klant wordt geadviseerd om bij zijn verzekeraar na te gaan of zijn contract dekking biedt voor dit soort claims.
Het wordt aanbevolen dat de klant een verzekering afsluit die de risico's van vandalisme dekt.
9.4 De Klant is als enige verantwoordelijk voor de kwaliteit, nauwkeurigheid, relevantie en nauwkeurigheid van de informatie die hij of zij op de Site verstrekt met het oog op het plaatsen en valideren van zijn of haar bestelling. Elke fout van haar kant met betrekking tot de informatie die aan HOORTRADE wordt meegedeeld bij het plaatsen van haar bestelling en die een impact kan hebben op de levering van de bestelde producten, kan aanleiding geven tot een nieuwe facturering door HOORTRADE van de kosten die nodig zijn om een nieuwe levering te plannen. HOORTRADE kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.
9.5 De Opdrachtgever is uitsluitend aansprakelijk jegens HOORTRADE en, in voorkomend geval, jegens derden voor alle schade, van welke aard dan ook, veroorzaakt door informatie die wordt meegedeeld, verzonden of verspreid bij het plaatsen van zijn bestelling en het toepassen van deze Algemene Voorwaarden, alsmede voor elke schending door hem van deze contractuele bepalingen.
9.6 De Klant is als enige verantwoordelijk voor de keuze van de Producten die hij via de Site bestelt.
9.7 De montage en montage van het geleverde Product(en) geschiedt onder de uitsluitende verantwoordelijkheid van de Afnemer. Evenzo wordt het snijden van het Product of het wijzigen van een onderdeel van het Product uitgevoerd onder de exclusieve verantwoordelijkheid van de Klant. In geen geval kan HOORTRADE aansprakelijk worden gesteld voor montage die niet voldoet aan de regels van de kunst of de montage- en gebruiksvoorschriften.
9.8 Om een goede afhandeling van de klacht van de Cliënt te verzekeren, dient de Cliënt de staat en de inhoud van zijn pakket op de dag van aflevering te onderzoeken teneinde de nodige voorbehouden te formuleren onder de voorwaarden genoemd in artikel 5) en HOORTRADE onmiddellijk via het contactformulier op de hoogte te stellen van elk geconstateerd gebrek. In geval van een gebrek dient de Opdrachtgever niet over te gaan tot de montage van het Product voordat zijn claim door HOORTRADE is verwerkt. In geval van montage van het product kan HOORTRADE niet verantwoordelijk worden gesteld voor eventuele gebreken die worden geconstateerd nadat het product is gemonteerd. Als de klant HOORTRADE niet op de hoogte stelt van het bestaan van een defect onderdeel en het monteert als onderdeel van de montage van het product, kan hij zich dus niet beroepen op het gebrek aan overeenstemming van het onderdeel.
9.9 Wanneer hij de montage en installatie van het Product of een reserveonderdeel dat hij heeft aangeschaft, op eigen kosten toevertrouwt aan een derde professionele dienstverlener of installateur, blijft deze laatste als enige verantwoordelijk voor de montage, de daartoe aangewende middelen en voor alle schade die kan voortvloeien voor de Klant en/of het Product tijdens of aan het einde van de installatie. In geval van tussenkomst van een door de Opdrachtgever ingeschakelde derde professionele dienstverlener of installateur, zal HOORTRADE de kosten die aan deze interventie verbonden zijn, met inbegrip van deze met betrekking tot de vervanging van onderdelen of reparatie, niet vergoeden. Alle kosten in verband met deze interventie blijven uitsluitend de verantwoordelijkheid van de Klant.
HOORTRADE kan in dit opzicht in geen geval aansprakelijk worden gesteld. Elk verzoek dat in dit geval aan de klantenservice van HOORTRADE wordt gedaan, wordt door HOORTRADE afgewezen. Elk mogelijk defect in de structuur of vorm van een onderdeel waaruit het product bestaat vóór de montage, het boren, enz. moet in dit geval onverwijld aan HOORTRADE worden gemeld, met dien verstande dat de klant zich er vervolgens toe verbindt de aan de externe professional toevertrouwde montage op te schorten. HOORTRADE kan niet aansprakelijk worden gesteld voor het geconstateerde gebrek als het betwiste onderdeel wordt geïnstalleerd of opgenomen in de structuur van het Product, ondanks de kennisgeving die aan HOORTRADE is verzonden.
Aansprakelijkheid van HOORTRADE
9.10 HOORTRADE zal alle noodzakelijke maatregelen treffen om ervoor te zorgen dat de Afnemer onder optimale omstandigheden wordt voorzien van kwaliteitsproducten. HOORTRADE aanvaardt de volledige verantwoordelijkheid voor de Producten die op de Site aan Klanten worden aangeboden en zal zich uitsluitend bezighouden met eventuele claims met betrekking tot deze Producten.
9.11 HOORTRADE kan echter niet aansprakelijk worden gesteld voor enige schade, die hetzij aan de Opdrachtgever zelf kan worden toegerekend, hetzij aan het onvoorzienbare en onoverkomelijke handelen van een derde die de overeenkomst niet nakomt, hetzij in een geval van overmacht.
9.12 Daarnaast is Opdrachtgever niet aansprakelijk voor enige schade die Opdrachtgever lijdt als gevolg van verkeerd gebruik of montage/montage van de Producten die niet in overeenstemming is met de instructies, ongeacht of deze installatie door Opdrachtgever zelf wordt uitgevoerd of door een door Opdrachtgever aangewezen derde dienstverlener.
9.13 In geval van een klacht van de Cliënt met betrekking tot een gebrek dat aan een Product is aangetroffen, verbindt HOORTRADE zich ertoe de ontvangst van het verzoek van de Cliënt te bevestigen binnen achtenveertig (48) werkuren na ontvangst van het volledige dossier van de Cliënt (referentie, hoeveelheid, foto's, eventuele door HOORTRADE gevraagde informatie). In het geval van een gebrek dat op een Product wordt vastgesteld en door HOORTRADE is bevestigd, verbindt HOORTRADE zich ertoe de Klant een oplossing aan te bieden die is aangepast aan zijn verzoek binnen veertien kalenderdagen na bevestiging dat de klacht is afgehandeld. Deze oplossing zal worden geïmplementeerd, op voorwaarde dat de Klant tijdig reageert op de verzoeken van HOORTRADE en actief meewerkt aan de behandeling van zijn klacht.
Uitgebreide producentenverantwoordelijkheid
9.14 Hoortrade is geregistreerd bij ADEME, via de volgende instanties, in overeenstemming met haar verplichtingen met betrekking tot de verantwoordelijkheid van producenten die op haar rusten krachtens de AGEC-wetgeving:
LEKO onder de unieke identificatiecode FR341859_01RGTM voor het beheer van huishoudelijke verpakkingen
Ecohouse onder de unieke identificatiecode FR341859_10VDLX voor het beheer van gebruikte meubels
Ecosysteem onder de unieke identificatiecode FR341859_05DKYV voor het beheer van afgedankte elektrische en elektronische apparatuur
Valdelia onder de unieke identificatiecode FR341859_04ULNJ voor het beheer van bouwproducten en -materialen
In het kader van de toepassing van de AGEC-wet kunt u onder bepaalde voorwaarden uw oude product gratis laten inruilen voor de aankoop van een nieuw gelijkwaardig product. Inruil is mogelijk voor een product van hetzelfde type als het gekochte product en van een gelijkwaardig volume. Als u van deze inruil wilt profiteren, nodigen wij u uit om contact op te nemen met onze klantenservice voordat u uw bestelling plaatst, die zal controleren of u in aanmerking komt voor de voorwaarden en wie zal zorgen voor de organisatie van de inruil.
Terugname van kleine producten
10.1 Hoortrade zal geen gebruikte kleine producten uit uw woning terugnemen bij levering van nieuwe producten die op haar website zijn gekocht. Deze kunnen gratis worden afgegeven bij een van de inzamelpunten van uw keuze die u vindt op de volgende link: quefairedemesdechets.ademe.fr/ of bij een eco-organisatie die afval van de betrokken producten ophaalt. Een klein product is elk product dat zonder apparatuur kan worden vervoerd, d.w.z. een product dat minder dan 20 kg weegt en waarvan de afmetingen (breedte + lengte + hoogte) minder dan 2 meter zijn.
Terugname van volumineuze producten
10.2 Als u een omvangrijk product op de Site koopt, kunt u vragen om een product van vergelijkbare aard en grootte terug te nemen. Het inruilproduct moet in hoeveelheden gelijk zijn aan of kleiner zijn dan het (de) product(en) dat u bij Hoortrade heeft gekocht.
Het product moet worden gedemonteerd voordat het wordt teruggenomen en verpakt in een of meer dozen met een lengte van niet meer dan 200 cm en 30 kg per doos, zodat de afmetingen identiek zijn aan de geleverde producten. Gebruikte producten moeten op de dag van retournering beschikbaar en klaar zijn voor afhaling. Het teruggenomen product mag de veiligheid en gezondheid van de vervoerder niet in gevaar brengen.
De terugname moet zijn gemeld voordat de bestelling op de site wordt geplaatst. Het kan plaatsvinden op het moment van levering van het nieuwe product of op een later tijdstip. De vervoerder heeft het recht om de retournering van uw gebruikte product te weigeren als het niet voldoet aan de hierboven beschreven voorwaarden.
11.1 De Site heeft een oplossing opgezet voor het verzamelen, verspreiden en controleren van beoordelingen met betrekking tot de ervaring van de Klanten met betrekking tot hun bestelling en de aangeboden Producten. Beoordelingen worden altijd verzameld op basis van daadwerkelijke ervaring met het kopen en gebruiken van Producten in overeenstemming met de Omnibusrichtlijn.
11.2 Na hun aankoop kan de Klant per e-mail worden gecontacteerd door SKEEPERS, via de VERIFIED REVIEWS-oplossing, om een beoordeling te plaatsen met betrekking tot hun aankoopervaring en hun ervaring met het gebruik van de gekochte Producten.
11.3 De Opdrachtgever heeft de mogelijkheid om gedurende een periode van drie maanden na de per e-mail verzonden uitnodiging een review achter te laten. Consumenten die een beoordeling hebben ingediend, kunnen deze gedurende een periode van drie maanden na het schrijven ervan wijzigen. Verder kan hij alleen vragen om intrekking van zijn mening.
11.4 De Klant verplicht zich om een review achter te laten op basis van zijn daadwerkelijke ervaring met het merk en het product. Het mag niet worden beschouwd als onbegrijpelijk, ongepast, beledigend, lasterlijk, discriminerend, beschuldigend, racistisch of als een oproep tot juridische stappen. De beoordeling, beoordeling en opmerking moeten ook relevant zijn voor het onderwerp dat wordt opgemerkt en moeten met elkaar overeenkomen. De beoordeling mag niet bedoeld zijn om het gemiddelde van het beoordeelde bedrijf te vertekenen, concrete elementen van belangenconflicten te bevatten, of de naam van een concurrent te noemen en/of aankopen bij de concurrentie aan te moedigen. De recensie mag geen promotioneel of spamachtig materiaal bevatten en/of andere websites vermelden. De recensie mag geen persoonlijke informatie bevatten of andere informatie die de beoordelaar zou kunnen identificeren, contact zou kunnen opnemen met de beoordelaar of tot identiteitsdiefstal zou kunnen leiden. In geval van een overtreding wordt de kennisgeving automatisch afgewezen.
11.5 De Site behoudt zich het recht voor om naar aanleiding van zijn advies opnieuw contact op te nemen met de Klant en om er rechtstreeks op te reageren in het kader van zijn recht op antwoord.
11.6 Door het plaatsen van zijn beoordeling op de Site draagt Afnemer aan Hoortrade het recht over om de beoordeling geheel of gedeeltelijk te verveelvoudigen, weer te geven, te vertalen, aan te passen en te exploiteren, met alle technische en/of digitale middelen die tot op heden bekend of onbekend zijn, in elk formaat en op elk type medium. Deze overdracht van economische rechten wordt kosteloos en niet uitsluitend verleend voor de hele wereld en voor de volledige wettelijke beschermingstermijn van de intellectuele eigendomsrechten vanaf de indiening van de kennisgeving door de Klant.
12.1 De Site, evenals de databanken, teksten, documenten, informatie, afbeeldingen, foto's, grafieken, logo's of andere gegevens zijn beschermd door de artikelen L.111-1 en volgende van het Wetboek van Intellectuele Eigendom en blijven de exclusieve eigendom van HOORTRADE of, in voorkomend geval, van hun respectievelijke eigenaars van wie HOORTRADE de nodige exploitatievergunningen heeft verkregen.
12.2 HOORTRADE blijft eigenaar van alle intellectuele eigendomsrechten die zijn geregistreerd en geregistreerd bij het National Institute of Intellectual Property (INPI) en met betrekking tot de Site, evenals alle intellectuele eigendomsrechten en auteursrechten met betrekking tot elk ander onderscheidend teken dat aan HOORTRADE toebehoort.
12.3 Elke reproductie en/of weergave, downloaden, vertaling, aanpassing, exploitatie, verspreiding, verspreiding en/of mededeling, in welke vorm dan ook, al dan niet commercieel, van het geheel of een deel van de Site of een van de intellectuele eigendomsrechten die aan HOORTRADE toebehoren, is ten strengste verboden. De Opdrachtgever zal zich tevens onthouden van elke handeling of handeling die direct of indirect inbreuk kan maken op de intellectuele eigendomsrechten van HOORTRADE.
12.4 In het geval dat inbreuk wordt gemaakt op de intellectuele eigendomsrechten met betrekking tot de Site of de rechten van HOORTRADE, wordt de Opdrachtgever uitgenodigd dit te melden aan HOORTRADE via het contactformulier in het klantengedeelte van de Site.
13.1 De Klant wordt ervan op de hoogte gebracht dat het aanmaken van zijn/haar persoonlijke account en het plaatsen en valideren van zijn/haar bestelling op de Site aanleiding geven tot het verzamelen en verwerken door HOORTRADE van persoonlijke gegevens die op hem/haar betrekking hebben, waarvan het gebruik onderworpen is aan de bepalingen van wet nr. 78-17 van 6 januari 1978 met betrekking tot informatietechnologie, en de Europese Verordening 2016/679 van 27 april 2016 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens en betreffende het vrije verkeer van die gegevens (hierna de "AVG").
13.2 HOORTRADE stelt de Opdrachtgever op haar Site een privacybeleid ter beschikking dat toegankelijk is op het volgende URL-adreswww.cazeboo.fr/ - www.cazeboo.be/ - www.cazeboo.it/ - www.cazeboo.es/ - www.cazeboo.de/ - www.cazeboo.nl/ - www.cazeboo.pl/ - www.cazeboo.lu/ - www.cazeboo.pt/privacy - www.cazeboo.at/privacy/ - www.cazeboo.ie/privacy/ - www.cazeboo.dk/privacy/ - www.cazeboo.fi/privacy/ - www.cazeboo.se/privacy/ - www.cazeboo.co.uk/privacy/ - www.cazeboo.cz/privacy/ - www.cazeboo.gr/privacy/ - www.cazeboo.hr/privacy/ - www.cazeboo.hu/privacy/ - www.cazeboo.lt/privacy/ - www.cazeboo.lv/privacy/ - www.cazeboo.ro/privacy/ - www.cazeboo.si/privacy/ - www.cazeboo.sk/privacy/, en beschrijft de principes van het verzamelen en verwerken van persoonsgegevens die door HOORTRADE worden toegepast, evenals de rechten die de klant heeft met betrekking tot zijn gegevens.
14.1 Deze algemene voorwaarden zijn opgesteld in het Frans.
14.2 In het geval dat ze in een of meer talen moeten worden vertaald, prevaleert in geval van een geschil alleen de Franse versie van de tekst.
15.1 Op deze algemene voorwaarden is het Franse recht van toepassing.
15.2 In geval van een geschil waartoe deze AV (of een van de clausules daarvan) en/of de relatie tussen de partijen aanleiding kunnen geven, kan de Klant, naar eigen keuze, naast een van de gerechten die krachtens het Wetboek van Burgerlijke Rechtsvordering territoriaal bevoegd zijn, een vordering instellen tegen de rechtbank van de plaats waar hij woonde op het moment van het sluiten van de overeenkomst of het intreden van het schadebrengende feit.
15.3 Volgens artikel L.612-1 van het Wetboek van Consumentenrecht wordt eraan herinnerd dat "elke consument het recht heeft om kosteloos een beroep te doen op een consumentenbemiddelaar met het oog op een minnelijke schikking van het geschil tussen hem en een verkoper. Daartoe garandeert de beroepsbeoefenaar de consument een doeltreffend beroep op een systeem voor consumentenbemiddeling".
15.4 In overeenstemming met de verordening nr. 2015-1033 van 20 augustus 2015 en het uitvoeringsbesluit nr. 2015-1382 van 30 oktober 2015 kan elk geschil of zogenaamd consumentengeschil, onder voorbehoud van artikel L.612-2 van het consumentenwetboek, in der minne worden geregeld door bemiddeling bij het CMAP – Centre de Médiation et d'Arbitrage de Paris.
15.5 Om zijn geschil voor te leggen aan de bemiddelaar, kan de Cliënt:
(i) vul het formulier op de website van het CMAP in: www.mediateur-conso.cmap.fr; of
(ii) hun verzoek per eenvoudige of aangetekende brief te sturen naar CMAP Médiation Consommation, 39 avenue Franklin D. Roosevelt, 75008 PARIJS; of
(iii) een e-mail sturen naar consommation@cmap.fr.
15.6 Er wordt aan herinnerd dat bemiddeling niet verplicht is, tenzij anders bepaald door de wet, en wordt aangeboden om geschillen op te lossen door een beroep op de rechter te vermijden.
(Vul dit formulier alleen in en stuur het terug als u zich terug willen trekken uit het contract)
T.a.v.: HOORTRADE, 83-85 boulevard du parc de l'Artillerie – 69007 LYON – Frankrijk
Hierbij deel ik u mee dat ik de overeenkomst met betrekking tot Bestelnummer: ________________
En met betrekking tot het (de) onderstaande product(en):
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
Ontvangen: __ / __ / ____
Mijn naam en adres:
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
Ik accepteer het aanbod van Hoortrade op het gebied van retourservice (paragraaf 7.7 van de AV)
Datum: __ / __ / ____
Handtekening (alleen in geval van kennisgeving van dit formulier op papier):
Pays | Ville | ZIP codes |
---|---|---|
Spanje | ||
Ceuta | 51001 ➜ 51005 | |
Melilla | 52001 ➜ 52005 | |
Canarische Eilanden | 35XXX | |
Balearen | 07XXX | |
UK | ||
Eiland Wight | PO30 tot PO41 | |
Anglesey (Ynys Mon) | LL58 tot LL78 | |
Shetland | EA1 tot EA3 | |
Orkney-eilanden (Orkney) | KW15 tot KW17 | |
Buiten-Hebriden | HS1 tot HS9 | |
Piekeren | PA64 tot PA75 | |
Skye | IV41 tot IV56 | |
Islay | PA42 tot PA49 | |
Arran | KA27 | |
Bute | PA20 tot PA21 | |
Coll & Grafisch | PA77, PA78 | |
Heilig Eiland (Anglesey) | LL65 | |
Portland | T5D | |
Lindisfarne (Heilig Eiland) | TD15 | |
Eiland Man | IM1 tot IM9 | |
Jersey | JE1 tot JE4 | |
Guernsey | GY1 tot GY10 | |
Italië | ||
San Marino | 4789X | |
Livigno | 23041 | |
Vaticaan | 00120 | |
Noorwegen | ||
Longyearbyen | 9170 | |
Svalbard | 9171 | |
Isfjord pä Svalbard | 9172 | |
Ny-Alesund | 9173 | |
Hopen | 9174 | |
Sveagruva | 9175 | |
Bjornoya | 9176 | |
Hornsund | 9177 | |
Barentsburg | 9178 | |
Pyramiden | 9179 | |
Portugal | ||
Madeira | 9000 ➜ 9390 9400 |
|
Azoren | 9500 ➜ 9690 9700 ➜ 9950 9960 ➜ 9989 |
Bezorging
3/6 dagen
Veilig
betalingen
Geen verzendkosten
Contactloze
bezorging
Welkom bij Cazeboo!
Gespecialiseerd in de online verkoop van modern buitenbeslag, met name terras- en tuinoverkappingen, maakt Cazeboo er een erezaak van om u een compleet aanbod aan te bieden om uw exterieur een meerwaarde te geven volgens de laatste markttrends, tegen ultrascherpe prijzen!
Kwaliteit aan de juiste prijs! Dit is het motto van Cazeboo!
Al onze producten zijn doordacht en ontworpen in bouwpakketvorm.
Eenvoudig en snel te plaatsen, zelf uw Cazeboo pergola's, tuinpaviljoenen en carports monteren wordt kinderspel.
Al onze modellen zijn ontworpen om zowel veiligheid als esthetiek te combineren.
Cazeboo biedt u de keuze om aan al uw wensen en eisen te voldoen: canvas pergola, bioklimatisch, tuinprieel, carport, kiosk, ...
Bij Cazeboo wordt er alles aan gedaan om u tevreden te stellen!
Ontdek ook al onze accessoires voor een exterieur dat op u lijkt: canvas en reserve dakdelen worden aangeboden om uw project te perfectioneren .
Om uw keuze te vergemakkelijken, beschikt u over alle technische informatie, een gedetailleerde productbeschrijving en afbeeldingen van de situatie op al onze productfiches.
Betalingen zijn veilig en bezorging is gratis dus profiteer neem het en hebben een goede winkelen!